-pieni ikkuna maailmaani-

torstai 3. marraskuuta 2011

suunnittelua, sumua ja sumppia (tai no teetä)






Aamuisin on niin sumuista. Ja harmaata. On ollut tosi harmaa syksy, jotenkin hektinenkin, siksi jo odotankin ensilunta ja sen tuomaa rauhaa.
Olen nyt suunnitellut tulevaa tatuointiani, omistan sen pojalleni. Siihen tulee realistinen kauniin värinen sammakko ("sademetsäsammakko") ja sitten pojan nimi. Otan tatuoinnin todennäköisesti vasta keväämmällä, kun olen lopettanut imetyksen.
Tatuointi tulee olemaan minun kuudes, olen koukussa ;)

Saatiin isovanhemmiltani tuparilahjaksi hieno teesetti, kaksi kuppia tasseineen, kannu ja tuollainen kippa (ehkä voirasia). Se toi piristystä :)


1 kommentti:

  1. Ihana toi teesetti! Ja lunta odotellaan jo täälläkin, viime vuonna satoi jo lokakuussa. Olen kyllä nauttinut nyt syksystä ihan täysillä, mut nyt kaipaa jo lunta...

    VastaaPoista